Mikkel Borg Bjergsø og Mike Murphy har samarbeidet om å lage «det villeste ølet iLervig/Mikkeller - These Eyes Norge».  330ml. 14% ABV. Medium orangebrun, disig. Fruktig og kompleks nese med innslag av grapefrukt, tørket aprikos, litt kakao og et lett snev av furunål. Fyldig og sødmefull med distingt humlebitterhet, følger duften med tillegg av et tydelig anispreg, heftig humlebitterhet også i finish hvor man også kjenner alkoholen som et varmende element i svelget, utmerket lengde. Et særdeles kraftig øl med en fremtredende sødme kombinert med en meget stram og krevende humleprofil. For min del er jeg ikke helt venn med det, likevel tar jeg meg selv i å lengte etter neste slurk etter en liten stund…ølet har tydeligvis evnen til å engasjere. Dog foretrekker jeg med god margin BrewDog Anarchist Alchemist foran denne, men det er nå min mening.

